Mest bara är..

Eller jag mest bara sitter.
Sitter och väntar.

På den rätte?
På bättre tider?
Nej jag väntar ju på att systermellan ska komma i röda faran och föra bort mig.

Bort från verkligheten.
Bort från civilisationen.
Bort från mig själv.
Nej inte det heller, bara hem till henne.
Fast det är ju en bit från civilisationen så det var ju inte bara ljug.

Inte vill jag åka till civilisationen som finns därborta heller, det slutar alltid med att hon försöker gifta bort mig till den sjungande pizzabagaren.
Känns inte helt okey..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Pizza bagarn var på tok för gammal!

Hon kanske kan hitta nån bonde där ute som söker en fru.

Eller en skogsmulle vem vet, kanske är det dags för mig oxå att börja söka och spåra efter han med stort H åt dig.

För helt ärligt så verkar du inte ens leta själv eller så döljer du honom från mig vilket med närmare eftertanke nog stämmer bättre. =)

Hoppas att ni får trevligt puss

2011-09-15 @ 10:31:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0