Jetset!

Ja det är namnet på min hårfön..
Sitter med den i högsta hugg just nu.
Varför inte göra flera saker samtidigt liksom?

Snart kalasdax men jag är ju så jävla seg så jag är sent ute och stressad som vanligt..
Skyller på att jag inte visste när vi skulle åka förren jag var på väg in i duschen?

Skitsamma, imorgon fyller ett av mina syskonbarn år och det ska firas idag!
Dumma unge, bara gå och fylla tjugo sådär rätt upp och ner?!
Jag tyckte redan innan att jag var gammal, förstå då hur gammal hennes mamma är?
Klart som korvspad att jag måste reta henne för det, eller hur?

<3 min dysfunktionella familj!

Kommentarer
Postat av: Hennes mamma

Ja vilken tur jag har som inte ännu klivit på siffran 40 än ;-) å ändå

Har en prinsessa på 20 ;-) hihihi hahaha

2011-09-04 @ 17:02:15
Postat av: Erika

Hahah ja men nu är det inte långt kvar tills du gör det och jeflar vad jag ska mobba dig då! ;D

2011-09-04 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0