Day by day..

Woho det är någon som vågar sig på att komma och umgås med mig!

Men jag har kommit på att det är dags för mig att skriva en önskelista igen.
Så ni vet vad ni ska köpa för att visa att ni älskar mig liksom.
Förutom kläder och skor och sånt, vem vill inte ha sånt liksom?

*Ett par hinkar färg så att jag kan måla om den hiskliga fondväggen i hallen, gärna någon beige nyans.
*En helkroppsspegel eftersom jag inte har någon och får klättra omkring i badrummet och riskera att bryta både armar och huvud, den får gärna ha vit ram så att den matchar med byrån och så.
*En elektriker som kopplar ihop mina lampor till vardagsrummet OCH sätter upp dom.
*Nya glas och alkohol till min "bar", av någon anledning försvinner det glas och alkoholen tar slut?
*Och som alltid så vill jag ha han den där rätta iklädd en röd rosett.

Skulle ju kunna göra en oändligt lång lista av saker men det där är nog det jag vill ha just nu nu nu..
Bara så ni vet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0