Töj.. töj töj töj!

Jag har länge varit på väg att börja töja mina hål i öronen.
Började redan för flera år sen och satte in örhänge efter örhänge..
Inte så jävla fagert och jag tyckte inte att det var speciellt fagert att ha en navelstav hänga där heller.
Det var ungefär så mycket jag gjorde innan jag ledsnade^^

Men nu!
Nu jävlar ska det bli gjort!
Köpte lite såna pryttlar på en marknad för ett par-tre veckor sen och det går framåt.
Vill inte stressa det för mycket så att det spricker och blir fult heller.
Vem vet, jag kanske ledsnar och bara vill att det ska växa ihop igen och det är ju inte så lätt om det finns en massa ärrvävnad.

Hur mycket är lagom?
Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha sex eller åtta millimeter..
Vill att det ska synas men ändå inte vara för framträdande liksom.
Har två-tre millimeter just nu (problemet med att köpa på marknad, det står inga mått-.-') och nästa uppsättning är på fyra-fem millimeter. (på den tjockaste delen såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0