Music in my shower

Jag skulle vilja ha högtalare i duschen..
Asså inte någon sån där jävla duschradio utan riktiga högtalare så att jag kan lyssna på Spotify.
Jag gör ju redan det men dom högtalarna jag har i datorn suger fetpung och det hörs ju inte mycket alls bakom glaset och i vattenstänket.. =/

Skitsamma, det får bli till att släpa in datorn ett tag till för just nu har jag fan inte ens råd att köpa ett par icke-vattentäta-hörlurar.. -..-
Så kom nu min inte så lilla svarta så beger vi oss till saneringskammaren.

Nu var vi framme, vart vill du stå?
Alternativen är varken många eller bra men jag vet att det blir bäst ljud om du står på tvättmedelsburken på tvättmaskinen.
Sådärja, ramla inte ner nu..



Nej men peruken mår ju bra..
Eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0