Men tack?

Vilken jävla skitmorgon!
Försov mig nu igen..
Så upp med monster och stressa järnet medans han käkade frulle och dessutom stod hans cykel kvar på skolan sen igår så han skulle ta sin kickbike (visst heter det så?) och det går ju inte alls lika fort..
Kommer ner och ska låsa upp min cykel och vad händer?
Nyckeljäveln GÅR AV I LÅSET!
Som tur var så hann vi ikapp resten av klassen innan dom låste in sig i gympasalen för dagens första "lektion" iallafall..

Sen håller jag på att frysa ihjäl på vägen hem och hinner inte mer än att bli halvvarm innan jag kommer på att jag måste till affären..
Skitkul!
Behöver till banken också men kommer på att det inte finns någon kvar i närheten så jag måste ta mig ner på stan om ett tag också..
Utan cykel.
Fan..

Och så ska jag med Fisen ut till våran frisör strax också.
Kul..
Kul som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0