Fredag ja..

Fa-an att jag är så jävla o-soven idag.

Dead by April hade en liten spelning på drakhaket idag och eftersom systerliten har kidnappat monstret så var det ju ett måste att gå dit och njuta av musiken.
Helt galet vad taggad man blir när man står framme och bara insuper hela alltihopa!
Jag bara älskart!

Men är ju som sagt en skvätt skittrött idag så det blev mat och hemgång nästan direkt när det var färdigspelat.
Så nu ska jag, i min ensamhet, krypa ner i den stora mjuka.

Jag kanske smyger med mig plektrumet som jag fick av ena gitarristen :D
Ojojoj.. hotta pojkar det där!
Fast hade det bara varit jag som fick ett så hade det kanske känts lite mer värt att skryta om :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0