Fortfarande bara ...

Det bidde ingen långvarig lekstund med systermellan.
Hon skulle iväg och jobba..
Får se om hon kommer förbi på en kanna kaffe när hon slutar istället.
Eller också?
Hur säger man?

Aja, skitsamma.
Nu är jag nästan färdig med hallen iallafall (känner mig jävligt produktiv, NOT!).
Bara få ut lite skit och kasta tillbaka kamikazefiskarna.
Hala små rackare, fick stå och meta hur länge som helst för att få ur dom ur buren så att vi kan göra rent den.

Monstret står och kladdar med det i duschen nu så jag ska nog passa på att diska en sväng.
Varför har jag inget hål att stoppa en diskmaskin i för!?
Tycker det är jäääääävligt dålig stil..
Och nej, jag vill inte ha en ful bänkdiskmaskin heller.



Trasselsudd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0