Blått..

Sådär!
Nu har jag sanerat mig OCH kirrat plättar.
Duktig jag.

Men nu är jag alldeles blå om fingrarna..
Antingen så är jag sjukligt jävla kall eller så är det från karamellfärgen som jag hällde i smeten.

Känner att det är dags att krypa ner och locka på herr Blund nu, har ingen aning om jag ska jobba imorgon eller inte..
Kul va?
Fast först måste jag vänta på att dom blåa plättarna, som förövrigt inte blev så jävla fagra när dom fick stekyta, svalnar så jag kan packa ner dom och stoppa dom i kylen.
Varför måste man vänta när dom ändå svalnar i kylen?
Jag vet bara att man ska göra det, inte varför så svara gärna om du vet..

Kan ju roa mig med att lägga upp några bilder så länge.

Lite smärta


Lite födelsedagskalasande..


Lite tråkigt i bilen..


Lite tjock katt..


Lite roligt i bilen..


Och lite träning..

Ja precis så tråkig var jag idag!
Men vaddå, bättre än inget eller hur? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0