Miss, you made my day!

Åldersnojan slog ju till som en ja.. inte fan vet jag, men till slog den!
Och till råga på allt så har jag inte behövt visa leg sen i torsdags..
Det var fan lite hårdare än jag trodde..
Nu då liksom?
Bara sitta och vänta på att dom gråa stråna kikar fram och det är dags att börja använda öronsnäcka på heltid?

Men icke!
Den alldeles, alldeles underbara kassörskan på Ica bad om att få se mitt leg nu!
Fick behärska mig för att inte hoppa över rullbandet och hångla upp henne.
Underbara människa!
Vaddå, man ska ju bli glad för de lilla?

Nej nu har jag inte tid med det här, dags att "umgås" med världens bästa mamma! <3

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Hahah, oj vad jag skrattade när jag läste det här, du är ju för knäpp kvinna!

2011-05-11 @ 18:14:05
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0