Eeemh..

Jag har, under många år nu, ratat The Studio och deras Modell-för-en-dag hysteri..
Visst, en kul grej för ärligt, vilken tjej har inte någon gång drömt om att bli modell?
I know I have!
Men.. jävligt kasst att alla jävlar ska stå likadant, titta likadant osv.
Hur kul blir det då?

Men iallafall, nu kan jag ju faktiskt ge en egen liten åsikt om det hela för idag så har jag faktiskt varit där! :o
Bangbang ringde och frågade om jag ville följa med för hon skulle dit.
Visst, en kul grej att göra tillsammans med min milfo tänkte jag.
Vart ska jag börja...
Hon den där i receptionen som kämpade allt vad hon kunde för att inte tappa sitt påklistrade leende kanske?
Eller varför inte med den KATASTROFALA make-up artisten som inte bara gav mig en sminkning liknande nånting en förstaklassare som smugit med sig mammas sminkväska till sitt första disco utan också lyckades få mitt nytvättade, nyplattade hår att se ut som början till dreads..
Inte okey på en fläck!
Och jag är ganska så blond, varför ge mig nästan svarta, tjocka ögonbryn?
Det finns en bra anledning till att jag håller dom tunna..
Och fotografen tänker jag nästan inte en prata om.
Hur hur hur(!!!) kan man vilja jobba som fotograf på ett sånt ställe??
Jag förstår verkligen inte..
Hursomhelst, jag blev inte nöjd med ett enda kort och kom ju jävligt billigt undan.
Sanslöst vilka jävla priser man kan ta för nåt så jävla platt och trist.
Men det var ju en upplevelse iallafall och jag och bang har ju ganska så roligt vad vi än hittar på^^

Fan vilket långt, drygt och meningslöst inlägg det blev..
Skitsamma, nu ska jag plocka lite så jag slipper det imorgon.
Sovmorgon ska jag ha!
Eller ja.. om monstret går med på det^^

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Jag håller med dig Erika. Känns liksom inte som nått "speciellt" att göra nu länge då alla gör det och alla får precis samma bilder!

2011-05-09 @ 18:13:46
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0