Woop woop!

Det suuuuuger i shoppingtarmen!
Inte okey så jag dövade det med nya pjucks och en ny computaah!

Eller ja..
Skor behöver man ju alltid, speciellt monstret som fan börjar växa i kapp mig i skostorlek.. -.-'
Och den lilla svarta har ju gett upp och gått och lagt sig för länge sen.
Typ..
Vill inte alls vara med och leka längre, ett flertal tangenter som lever sina egna liv och allmänt jävla grinig.
Okey jag betalade ingetför den nya, skaffade nytt brett band och fick den på köpet.
Så vem vet, detta kanske blir sista inlägget på den lilla svarta :o
Inte för att den nya är speciellt mycket större men varje tum räknas?

Ja lite föda har jag införskaffat också, har hört att sånt behövs?
Nej nu ska jag pilla på den nya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0