Parabolris.

Hört talas om det?
Man kan åka till en skum liten affär i "ghettot" och titta på det om man vill..
Kanske blir lite besviken när man upptäcker att det faktiskt är vanligt PARBOILED ris..
Om inte annat så kan man passa på att titta på det halva fåret/hunden/antilopen som ligger i köttdisken.
Blir ju inte förvånad om man får en parabol på köpet, någon som sett balkongerna där?
Nej precis, dom gömmer sig bakom parabolerna.
Eftersom jag inte bor kvar där och inte är så jävla sugen på att åka gröna faran längre så får jag nöja mig med reklamen som trillar ner i brevlådan.



Nej nu ska jag fortsätta att tycka att det är alldeles för tyst och tomt det folket åkte härifrån..
Flytta in me merå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0