Miss you like crazy..

Helt sjukt hur man kan sakna vissa personer.
Hur kan man sakna någon man knappt känner och varför tar aldrig saknaden över dom som inte finns där längre slut?

Mitt hjärta har blivit demolerat fler gånger än en myrstack på en dagisgård och utan alla som betyder något så blir det liksom aldrig återuppbyggt.
Idag är en sån dag när man tänker på en massa sånt.
Om det är för att jag nyligen träffade någon som en gång höll i mitt hjärta eller för att någon jag knappt känner men ändå saknar för tillfället finns alldeles i närheten kan jag faktiskt inte svara på.
Kanske inte är något av det utan något helt annat, som att jag bara är trött efter att ha sprungit omkring på stan och försökt få en jävla massa gjort hela dagen.



Tills jag har listat ut ett och annat så stannar jag på min balkong och kikar på molnen.
Eller..?

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

SVAR: Haha jaaa, värsta tidsfördrivet ;)

2011-03-22 @ 17:46:30
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0