Jag borde verkligen sova..

Har ju en byracka på inkommande post om ungefär fem timmar.
Det kan ju vara en idé att öppna dörren då..

Men jag är ju fast i det där jävla träsket igen..
Tankarna far som en orkan i peruken och och när det slutar blåsa så är jag helt jävla vilse.
Det är en person som inte vill försvinna ur mitt huvud.
Denne har nog slagit läger där.
Slagit upp ett tält och trivs alldeles för bra för att lämna orkanbyarna.
Då och då tittar några andra in och stannar en stund så ensamt är det ju inte..
Men jag vill ju, jag vill ju så gärna men det går inte..
Jag lyckas inte, jag duger inte, det är för bra för att bli verklighet..



You really messed me up!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg :)

2011-06-30 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0