Säga eller inte, det är frågan..

Men jag tror du redan vet så då behöver jag ju inte säga nåt?

Beslutsångest-Berit här då..
Som vanligt liksom.
Men om allt är som vanligt så är det ju som det ska?
Vi säger det iallafall!

Det är verkligen dags att sova men herr Blund blev förbannad när jag drack en burk energi lite för sent och lär inte bli gladare på ett tag.. =/
Att jag är ledsen för det och berättar att jag ska upp tidigt för att skicka iväg monstret på utflykt skiter han fullständigt i..
Aja, bara mig själv att skylla antar jag.

Men jag funderar på att gå ut i hooden och leka tjuv och polis medans han är borta imorgon..
Känner att jag behöver skrämma mina grannar lite.



Njae..
Visst är det skrämmande..
Men mer på ett åka-till-det-vita-huset-i-en-krama-sig-själv-tröja sätt..

Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0