Men jag utvecklar ju grov damp här!

Nej jag har inte det..
Inte på papper iallafall :P

Men vi håller på att fixa med en grej tills i helgen..
Storebror fyller fyrtio(!!!) nästa vecka så det blir en liten get togheter på lördag och vi ville göra nånting för bara honom, som en överaskning liksom..
Meeeeeeeeen det gick ju inte alls.
Jag är ju totalt handikappad när det gäller datorer och inte ens med hjälp utifrån lyckas jag få till det där som behövs..

Så nu bajsar jag på det en stund (för att inte slå sönder datorn) och hoppar in i duschen istället!
Kan ju vara trevligt om man är sanerad när man ska iväg och gratulera en av dom fina svägerskorna man har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0