It´s something between me and myself

Att bara ligga på soffan, titta på film och invänta mitt monster passar mig alldeles utmärkt just nu.

Jag är ungefär SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄR(!!!!) förvirrad just nu och det känns förjävligt rent ut sagt.
Har massor med underbart folk runtom mig men ändå saknar jag flera..
Men Han den där med det största H:et jag någonsin mött får peruken att jobba i högvarv och där spelar det ingen roll hur underbara alla andra är..
Inget dom säger eller gör får mig att sluta ligga i tvist med mig själv.

Men den största platsen i både hjärta och peruk kommer alltid att tillhöra mitt monster och det är väl det enda som aldrig kommer att ändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0