Fundelerar..

Varför fortsätter man att tatuera sig fast det gör ont?
Att t.o.m längta till nästa gång är ju egentligen helt sjukt.
Fast det är ju inte smärtan man längtar efter.
Eller inte jag iallafall..
Den senaste sittningen gjorde inte alls lika ont som dom tre tidigare men den var lite längre så det blev ju en annan smärta..
Typ..
Men vart man än bestämmer sig för att placera lite bläck så kan ju INGEN förneka att det gör ont.

Nu börjar jag iallafall se ett resultat på den jag håller på med nu och jag längtar till varje sittning.
Ekonomin skriker ju rätt ut så det blir ju bara lite åt gången och det kommer att ta lång tid innan den är helt klar.
Men det är nånting jag behöver göra..
Något jag kan förändra själv.
Eller förbättra kanske är ett bättre ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0