Back home where I belong

Då var det avklarat också.
Haft varit på en riktigt lugn och skön kryssning med Mamma, systerliten och en "vännina" till mamma :)
Förutom rushandet genom Gamla stan till stationen och sen vidare till tåget på hemvägen så var det precis det där lugnet jag behövde.
Ladda upp batterierna en skvätt liksom.
Nej det blev varken fest eller supande.
Lite vin till maten (som man dessutom åt aaaaaalldeles för mycket av, jävla buffé!) och så köpte jag en drink inne på "Discot"..
Någe discodansande blev det knappt heller då jag var ett huvud längre än alla andra..
Dom som inte hade hunnit växa i kapp mig än hade redan börjat krympa.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, lite värme på min axel känns som ett måste nu.
Det var en tant som tyckte att jag satt i vägen för henne när hon ramlade liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0