As usual..

Balkonghäng är nog det enda jag är bra på.
Jag har länge sökt efter en talang hos mig själv.
Sjunga högt gör jag inte ens i duschen, lagar mat med brandsläckaren bredvid för säkerhetsskull och dansar gör jag ju trots att folk pekar och skrattar..

Jag får nog helt enkelt hålla mig till mitt häng..
Ja och så prata i telefon såklart :D
Lyckades ju skrapa ihop nästan tvåochenhalvtimme men en av mina fina svägerskor nyss^^
Kanske inte är så konstigt att min telefon inte funkar så jävla bra?

Känner mig ruskigt sexig här asså.
Gårdagens sminkrester, oborstad peruk lite slarvigt uppslängd, fejkuggs(det är kallt på betongen, okey?), jeansshorts och tjocktröja modell herre..
Är inte det porr så säg!
Okey jag säger det själv.. Inte mycket asså!

Nej nu har jag en dejt med plättlaggen om det ska bli sm planerat imorgon!

Kommentarer
Postat av: N

puss på dej =)De är som alltid de blir itne bara 5 min utan massor med timmar =) mys att snacka och skratta =) mega kramis till dej =)

2011-07-20 @ 11:31:01
URL: http://bloggnoname.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0