Trötthuvve!

Jag och monstret synkar jävligt dåligt när det kommer till pigghet.
Idag är jag sjukt jävla trött så då kan ni ju gissa vad han är..

Fast just idag så är det jävligt bra för jag har inte tid att ligga på soffan.
Orkade inte söndagsröja allt för mycket igår så jag får allt ta tag i skiten idag istället för imorgon då ni!
Dags för besiktning av lägenheten och jag är fan nervös asså..
Jag har ju ingen som helst koll på vad "normalt slitage" är men jag har fan knappt vågat sätta upp några tavlor så så jävla mycket lär det ju inte finnas att klaga på?
Fast jag är mest "orolig" att dom ska typ blåsa mig och försöka få mig att betala för sånt jag gnällde på när jag flyttade in.. -.-
Vad dom som bodde här innan mig hade för sig har jag undrat hur många gånger som helst..
Får väl hoppas att dom hade det roligt när dom gjorde det?

Nej nu har jag inte tid med det här längre!
Stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0