Snart ett helt dygn!

Som ni kanske redan har förstått så kommer jag antagligen inte skriva om mycket mer än hur det går med icke-rökandet.
Iallafall dom närmsta dagarna (om jag lyckas så länge) tills jag själv har vant mig vid tanken.

Började fan röka när jag gick i sjuan (om man nu ens kan räkna med dom få man rökte på skoltid och när man var på fritidsgården??) slutade i åttan men började tyvärr i nian igen (då "på riktigt")..
Så det är snart TIO ÅR sen jag började röka på riktigt och har bara gjort ett riktigt försök att sluta sen dess..

Men jag kör på tredje gången gillt och klarar det den här gången?
Klart som fan att jag gör! (försöker intala mig själv)

Still going strong! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0