Shoppa shoppa shoppa!

Soffa, säng, lampor, stolar och speglar..
Det är bara några av sakerna som står överst på inköpslistan just nu.

Min soffa är slut som artist, trots att den bara är typ två år gammal. (Vad har jag gjort med den egentligen?!)
Monstret behöver en ny säng.. (En för stora pojkar ska det bli!^^)
Jag VILL ha en ny säng men den jag har får duga så länge..
Taklampa/taklampor behövs också för den jag har ger typ inget ljus överhuvudtaget och nuförtiden tycker jag att den påminner mer om nånting ett ryskt luder skulle ha på sig än nånting jag vill ha i vardagsrumstaket..
Stolar! Jag behöver barstolar! :o
Vilken nytta har ett barbord om man inte har några stolar till det?
Och så slutligen behöver jag (minst) en stor spegel till hallen..

Ingen som känner sig manad att ge mig allt det?
Nej jag kunde tänka mig det!
Snåla jävlar!
Eller..?

Ikea under morgondagen så då ska jag undersöka lite närmare på vad man kan hitta för skoj!
Men nu väntar jag på att systermellan ska ringa och sen ska jag tvångslägra herr Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0