Sådärja!

Nu har jag inte rökt på en hel vecka! :D

Fan sparar ju tretton-fjortonhundra varje månad på att inte röka!
Massor med pengar när man har väldigt dåligt med dom!
Ett steg närmare flytt ;D
Värsta good news fick jag idag också men det skriver jag ine ut förren det är bekräftat och bestämt^^
Can´t wait! :D

Visste in förresten att kladdkaka innehåller mellan tvåtusenfemhundra och tretusen kalorier! :O
Det receptet jag använder är på ungefär tvåtusensjuhundra!!
Helt sjukt va mycket!
Kan ju säga att det inte blev en bit till efter att jag räknade ut det :P

Nej nu ska jag typ dansa lite eller nåt så att jag inte äter för att sysselsätta rökarfingrarna!
(Nästan bra i foten idag! Wohoo!)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0