Oj...

Hur ska den här eftermiddagen/kvällen sluta?

Hela en och en halv timmes sömn lyckades jag ro åt mig på morgonkvisten för att sedan hoppa upp och göra klart det sista i det där lilla utrymmet som jag har pulat med i en evighet.
Men klart i tid blev det och godkänt också! ^^
Nu väntar jag spänt på ett brev eller ett telefonsamtal där det sägs att jag får komma och skriva under en massa papper :D

Men tillbaka till poängen, hur kommer den här fejkblondinen att bete sig när pulsen har lagt sig och tröttheten kommer i full galopp?
Åka och träna för att hålla övertröttheten igång kanske?
Har ju trots allt förnyat gymkortet idag också. (Hoppas det blir lite mer välanvänt den här gången^^)

Nej nu ska jag fan se om jag kan gräva fram något ätbart ur frysen istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0