Men åååh!

Det är någon underbar rackare som vill byta lägenhet med mig! :D
Synd bara att jag inte har råd att göra det..
Hyran på den lägenheten ligger på åttatusentvåhundra..
Det är tretusenfemhundra mer än vad jag har idag..
Inte okey!

Meeeen det är bara ännu en sak att grina över dom närmaste dagarna.
Dag två av rökfrihet och det börjar suga riktigt jävla mycket nu..
Vred och vände på mig som en jävla idiot i natt när nikotinet i plåstret inte funkade längre och i dagarna så blir jag även en pms-kossa....
Det känns som att jag bör emigrera långt bort från mänskligheten och cigaretter i en vecka för att inte göra mig själv eller andra illa!
Okey riktigt så illa är de väl kanske inte, men inte långt ifrån^^

Cry me a river!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0