Hjälp...

Att rensa är inte min grej asså!
Helt sjukt vad mycket skit jag har samlat på mig "genom åren" :o

Har försökt mig på att rensa ur garderoberna jag har i hallen nu ikväll..
(Rättare sagt, jag har tagit ut det, kollat vad det är och lagt det på hallgolvet)
Varför har jag en sladdlös telefon utan själva luren?
Eller ett modem som jag inte ens vet vad det kommer ifrån?

Fast man hittar ju massa roligt också!
Lite gamla foton, min studentmössa, allmänt småkrafs och det bästa av allt...
Monstrets första skor!
Ljusblåa Adidas fotbollsskor ^^

Total förvirring blandat med en rejäl nostalgitripp är väl en bra utvärdering av den här kvällen..?
Men nu ska jag försöka bädda ner mig och förhoppningsvis inte vakna av träningsvärk!
Just fan..
Måste stänga av väckarklockan också! :o

Eh.. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0