Femtonhundra..

Så mycket slutade notan på efter dagens besiktning..

För omtapetsering i hallen..
Helt enkelt, Erika knäpper på sig målardräkten och gör skiten själv för det är ju trots allt det enda jag lärde mig i skolan.
Om jag hinner klart tills nästa besiktning är en helt annan femma.

Har varit och tittat på nya stället idag också! :D
(ja om allt går som det ska..)
Får nog tänka om lite gällande möbleringen och så men lägenheten passar mig perfa!
Fast jag kommer sakna mitt badkar...

Nej men om jag skulle ta och börja i hallen kanske??

Kommentarer
Postat av: Bangbang

Oooohojt!!

Ja, men att måla det själv blir ju kanon! Du kan du, händiga kvinna!!

Oh, till och med jag är nyfiken på hur nya lyan ser ut! Oj oooj!!

Du får allt bjuda in mé på kaffe sen! ;)

2011-01-18 @ 15:54:05
URL: http://nattstad.se/freaky
Postat av: de vet du

jag hål tummen så de bli bradå.......svär-ger-skan hahahahahah högt i tak....de vill jag lova hahahahaha hihihihih de blir bra.......

2011-01-18 @ 17:50:34
URL: http://den kommer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0