Dags igen!

Att sova alltså.
Eller försöka åtminstone..
Klockan ringer om sex timmar och tio minuter så jag ska krypa ner i sängen och slå på någon rulle som jag har redan har sett alldeles för många gånger.
Epic Movie blir det!
Och vem är med i den då om inte ägaren till världens (enligt mig) snyggaste kvinnokropp Carmen Electra!
Jävla tur att hon är blå och vårtig eller fjällig eller va fan hon nu är så jag inte behöver somna med allt för stor ångest över mitt eget dökött! ^^
Men nytt gymkort vankas i veckan iallafall som tur är ^^

Nej men om man skulle ta och göra som man tänkte kanske!
Sov gott!

PS. Jag har varit sämst idag och rökt en och en halv cigg.
Glömde sätta på mig plåster i morse när jag for till dagis..
Inte okey! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0