Wanted!

En film med Angelina Jolie OCH James McAvoy som jag inte har sett?? :o
Fast inte helt tråkigt för då kan jag ju njuta av att se en film som jag inte har sett förut?
Hittills verkar den ju helt okey, lite pangpang och en skvätt humor.

Sen att hon är typ den snyggaste kvinnliga skådisen ever får mig bara att vilja traska till gymmet och det är väl kanske inte så dåligt även om det inte känns så jävla roligt..
Om ni ens förstod det där?
Det gör inte jag när jag läser igenom men jag vet ju vad jag menar iallafall^^

Och som vanligt så har jag inte så jävla mycket att skriva..
Har ärligt talat inte gjort så mycket sen jag skrev sist..
Hamnade i matkoma ett par timmar och sen rensades det ut bland monstrets gosedjur..
Nu har han bara ett par tusen kvar så jag får väl vara nöjd med det..
Typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0