Together we made it!

Trodde det var slutet av en era..
Att du såg ljuset i tunneln..
Men vägrade låta dig ge upp!

Vi har stöttat varandra och stått bredvid varandra i vått och torrt i lite över ett år..
Jag lovar att börja ta hand om dig bättre..
Blev riktigt rädd när jag trodde att jag skulle förlora dig..
Det har funnits andra innan dig men det är med dig jag mår bra..
Med dig vill jag fortsätta!

My beloved dator, vad skulle jag göra utan dig?

Nej men jaha, nu var den kärleksförklaringen skriven!
Nu är det dags att återgå till packandet..
Världens bästa mamma och systerliten har varit här sen tidigt i morse och hjälpt mig att få någorlunda ordning i kaoset!
Fy fan så skönt det ska bli när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0