Moahahaha...!

Jag lyckades!
Jag slet ur det mobila bredbandet ur systerlitens hand efter en lång, hård och svettig kamp!
Typ..
Men jag har det iallafall^^

Men har jag nånting vettigt att skriva för det?
Nej!
En timme på gymmet och den här fejkblondinen är nere för räkning resten av dagen..
Att hon låste in sina nycklar i skåpet, har traskat en jävla massa både med och utan ett barn fastknuten på magen, varit på middag hos sin kusin som fyller systemet idag och fläskat i sig oxfilé och hasselhoffspotatis har ingenting med det att göra..!
Skyller allt på gymmet och använder det som en dålig ursäkt att inte gå tillbaka.

Men nu bli´re ett jätteskutt in i duschen och/eller badet och sen blir det ryggläge i soffan tills jag orkar förflytta mig till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0