God morgon?

Fan jag får verkligen inte till det där med att skriva flera inlägg om dagen..
Inspirationen är lika bortblåst som min pigghet men det är väl sånt man får räkna med i tider som dessa?

Försöker mig på det där med att uppdatera min telefon just nu och hoppas att inte alla nya nummer förvinner, fuskblond som jag är så sparade jag bara alla bilder och filmklipp... -.-

Snart är det alla stjärtars dag också..
Bittert för de flesta singlar men jag tycker fortfarande om den :D
Ska t.o.m få blommor det här året!
Det ni!
Eller ja.. det sas så men sen får man väl se hur det blir med den saken^^
Annars nöjer jag mig faktiskt bra med servettrosen och pussen på kinden jag fick igår?

Nej nu ska jag pilla på luren som faktiskt ska vara klar nu!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0