Time to say Godnatt

Asså söv mig snarast!
Ska upp innan tuppjäveln kacklar och ögonen svider redan men neeeeeeeeeej..
Varför sova liksom?
Vaken, mer eller mindre eller hur var det?

Ska packa monstrets väska också..
Gympa i skolan imorgon, tror ni han vill gå dit i min gamla sparkdräkt?
Mhm det ni!
Tant har ju faktiskt minsann gått på både konståkning och balett en gång i tiden.
Det är något som än idag märks på min smidighet och elegans.
Eller?

Säger som en snorfull Pekka i dörröppningen på en husvagn, parkerad på en camping i mellansverige "-Jag ser ut som en graffid flothest!"

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Jadu, det är min far det. Haha!

2011-09-05 @ 22:53:45
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0