Otippat!

Nästan två timmars spontan biltur med Alex och Bumbi!
Alex, du räddade min kväll! <3

Spökjakt och flodkor är ju kanske inte riktigt mina favoriter men med rätt sällskap var det ju ganska roligt det med^^

Förhoppnigsvis blir morgondagen lite mindre skrämmande.
Om jag vaknar och kommer upp i tid vankas det bad igen!
Förhoppningsvis kommer det finnas fler blekfisar vid detta bad, annars lär jag sitta inkurad i min handduk och ändå inte få någon färg.. -.-

Nej men då kanske det vore på sin plats att gå och lägga sig..?
Även om jag verkligen verkligen verkligen inte(!!!) tycker om att sova själv här hemma!

Kommentarer
Postat av: Sabina

eh?

2011-08-04 @ 16:50:01
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Postat av: Sabina

Jag har då aldrig i hela helvete trott att du har skrivit något till mig i min blogg, däemot var Johan riktigt jävla sne på dig och antog att det var du! Men jag, jag, jag har aldrig ens tänkt tanken!

2011-08-04 @ 16:51:06
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0