Lalalalaaaaaaaaa! (igen..)

Nu är jag sådär fantastiskt övertrött igen!
Hoppas att det resulterar i dvala och inte i hej-här-sitter-jag-och.gråter-för-att-jag-är-så-trött.

Fööööööör *trumvirvel*
Imorgon är det ju monstrets första dag i skolan! :D
*tystnad för jubel och applåder*
Jag är nog mer nervös och ivrig än vad han är^^

Inge jobb imorgon så jag kan vara med honom första dagen också! :D
Inte för att jag vet om han ens vill det men i informationspapprena man fått hem står det att man får välja själv och då väljer jag det..!
Nu kanske jag slipper misstas för en prao som jag blev när det var inskolning för dagis?
Jag ÄR gammal, jag KÄNNER mig gammal och jag får HÖRA att jag är gammal men jag kan ju glädjas åt att jag åtminstonde inte (alltid) SER gammal ut^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0