Det blir nog inge sova..

Jävla skit..
Aja, bara sex timmar kvar tills det är dags att gå upp ändå.

Om jag inte somnar inom typ en timme så känns det rätt lönlöst att ens försöka för då lär jag ICKE vakna när klockan ringer imorgon..
Har försökt trötta ut mig själv genom att försöka träna bort en skvätt av kladdkakan och glassen jag bjöd på tidigare under kvällen..
Eller okey, monstret bakade kakan och sällskapet hade faktiskt med sig glassen.
Men jag åt ju ^^

Får väl fortsätta försöka få bort skiten om jag inte lyckas söva mig själv.
Fast jag tvivlar faktiskt på att ett par tre timmars träning hemma ger resultat överhuvudtaget.
Jag vill ha mitt gymkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0