:D

Jag måste påstå att det har varit en jävligt bra dag idag!
Först lite mys med systerliten @ fyrahå, vi blev med varsitt ragg där också, det ni!
Fast jag har en känsla av att mitt ragg kommer visa sig vara ett riktigt svin och systerlitens är nog inte långt ifrån en bock..
Men men, sånt som händer?

Och det var ju en jävla röta att jag bestämde mig för att inte stänga av luren för idag ringde "min nya chef" och på torsdag så är det ÄNTLIGEN dags att börja jobba :D
Visst, det är väl lite trist att det blev just under monstrets sista ledighet men det ska bli så skööönt att komma in i lite rutiner igen.
Kanske till och med få lite pengar över efter att den massiva hyran är betald?
Det vore ju jävligt trevligt för omväxlings skull. ^^


Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Grattis till jobbet! :)

2011-08-08 @ 22:23:00
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0