Can you break a broken heart?

Världens kanske sorgligaste film ever på nian..

Skicka vidare, någon som sett den?
Eller vem har inte sett den kanske var en bättre fråga..?

Jag kommer iallafall ALDRIG glömma första gången jag såg den..
Det var i samma veva som min pappa dog.
Dagen han dog åkte ju jag på klassresa (något jag alltid har och alltid kommer att ångra..) och i bussen på vägen hem så visade dom den..
Det var då det slog mig..
Jag hade ingen pappa längre..
Jag kommer aldrig aldrig ALDRIG få se eller prata med honom igen..
Tårarna rann hela vägen hem den dagen..

Men jag tror att det är meningen att jag ska kolla på den nu, hur ledsamt det än är.
För nyss när jag letade efter en penna så hittade jag pappas dödsannons.

Jag saknar dig pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0