Prove me wrong!

Jag tänkte hålla mig till det där med att blondiner har roligare..
Men så bidde jag lite inspirerad av påsken och det slutade med att jag valde en svag nyans av kyckling.

Eller jag ska inte ta åt mig äran för det, det var faktiskt hårets idé helt och hållet.
Eftersom det var bitvis vitt också så la vi i lite "guldigare" i resten av peruken också..
Detta gjorde vi utan perukens godkännande så den blev skitförbannad och skapade en helt egen färg av det hela..
Jag själv fick inte ens se det hemska resultaten, min frisör skyndade sig att kasta i lite avfärgning för att inte göra håret ännu bittrare.
Hon vet ju att jag är rätt känslig när det kommer till fluffet så hon ville nog bespara mig den bilden..

Eftersom det ballade ur totalt där så hann jag inte stanna kvar och fixa till någon frisyr eller ens torka det så någon eventuell bild kommer upp senare istället!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0