Så jävla sliten!

Gårdagen blev ju.. ehmm.. intressant? ^^
Förfest (tydligen^^) hos systerliten med lite roligt folk och sedan for vi vidare till Fame(?) men där var det ju inte allt för livat..
Inte innan vi kom iallafall ;D
Så jävla bittert ställe men det blir ju vad man gör det till så vi gav järnet och livade upp det!
Ja asså det tyckte ju vi iallafall, alla andra undrade nog snarare vad vi gick på^^

Sen kom det ett samtal om efterfest så när dom andra rörde sig hemåt så rörde jag mig vidare..
Det blev ju en intressant tillställning och när jag åkte hem i morse så var mitt huvud fullproppad med festis, frostis och Brunto!
Vad det innebär vette fan men jag sov gott när jag kom hem iallafall ;D

Var tvungen att röra mig mot affären för att införskaffa mig underbara Pepsi för ett tag sen och slet med mig granntanten!
Tack och lov att någon i den här hålan är lika efterbliven som mig!

Nej nu ska jag nog bestiga soffan och glo på tv(sova) men vi kanske hörs senare?



Lika seriös som en påse uthällda ostbågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0