På´t igen ba!

Godis eller bus?
Jag föredrar nog bus..
Inte för att det är dags för det än på en och en halv vecka, men ändå^^
Eller jo i helgen så är det ju minst två halloween"fester" så någon av dom lär man ju hamna på..
Därav bilden, hade tråkigt och provade om jag kunde lyckas skrapa ihop någon utstyrsel..
Det gjorde jag inte så jag får väl gå som mig själv..
Men läskigare än så blir det ju knappast ändå! ;D
Måste komma på nånting lite mindre skrämmande till barnens halloweenpryl sen också...



Hjärnspöken, mmjahadå!

Kommentarer
Postat av: Bangbang

Oh!! You sexy thing!! Come and touch my tralala!! ;)

2010-10-27 @ 21:59:35
URL: http://wicked88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0