I´m feeling hot hot hot!

Dock inte på ett bra sätt..
Febern härjar i min redan så trasiga kropp och jag hoppas att det är för att jag har solat..
Den är inte så hög men eftersom jag redan är trött som en travhäst med dålig kondis så känns det värre än vad det är^^

Känns inte som att det är min tid alls just nu..
Livrädd för den kommande operationen, feber och så är det ju det är med den lilla gubben i blöja!
Jag duckar hejvilt för hans små kärlekspilar men det känns som att han kommer lyckas få in en träff snart..
Det är mer skrämmande än operationen vill jag lova!
Om jag bara kunde skaffa mig lite stake och få ur mig det jag behöver få ur mig!
Men först och främst behöver jag sömn!
Massor!

Fast.. jag tror nog att du redan vet..

Kommentarer
Postat av: knubbsälen

va ska du göra för operation kära syster??puss mia

2010-10-21 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0