Guess what!

Jag sover inte! :O
Men det kanske inte var så otippat?
Jag vette fan..

Har under kvällen kommit på att min peruk inte bara är sliten och sönderblonderat, det har inlärningsproblem också! :O
Har med tusen olika youtube-klipp försökt mig på fenomenet att locka håret med plattång..
Innan jag brände av mig det lilla hår jag har kvar så gav jag upp och konstaderade att det är håret det är fel på, inte mig! (säger vi så känns det lite bättre..)

Nej nu ska jag försöka lura med mig mr Blind på en tur i sänghalmen så att jag orkar ligga på soffan imorgon!

Burn motherfucker, burn!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Härlig blogg! Måste passa på att säga att din son är så galet söt!! :D

2010-10-30 @ 06:18:41
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0