Du kan vara en bra start!!

Ja men den här dagen har ju varit bra..
Hoppas ni förstår ironin i det!

Vaknade med ännu mera ont i truten, monstret vägrade gå upp, det regnade..
Hur jävla bra som helst!
Som tur är kom min älskade mamma och körde oss till Pelle (monstrets dagisbuss) och sen åkte jag med ut till päronen.
När det tog mig en vecka att käka en fralla insåg jag att det var nog fan dags att ringa käftgrävarn.. -.-
Hade röta och fick en tid redan idag.
Hur sprickan hade kommit till kunde hon inte svara på men visdomstanden bakom växer fel och måste tas bort..
Hade även gamla lagningar som lossnat och behövde fixas till innan det blir värk i dom med..
Va underbart att man har gott hos privattrutgrävare och betalat miljoner för skit som inte ens håller! :)

Men iallafall, eftersom jag har varit så rädd för tandläkare förut och det är ett ganska så stort ingrepp (ja för att vara i munnen) så slutade det hela med en remiss så nu är det bara att vänta på att få gå till sjukhuset och bli nerklubbad!
Nerverna spelar inte riktigt min melodi idag!
Jag har aldrig varit nersövd ju..
Hade inte ens bedövning när jag födde barn ffs!

Hjälp merå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0