Dressed for success!

Eller tror ni inte?
Steker omkring i hooden med för stora, slitna adidas braxor, en lång myströja och ett par otroligt slitna pumaskor som dessutom är totalt nerkladdade med sånt där som man rullar på väggarna.
Otroligt hett om ni frågar mig, otroligt ohett om ni frågar dom stackarna som hade oturen att se mig på affären!
Men orka svida om för att gå till affären?
Jag är trött och skäms inte över att visa det^^
Sminkad är jag ju iallafall..
Att det är gårdagens som jag inte har orkar ta bort eller ens bättra på hör inte till saken..

Men till er som hade oturen att se ett träskmongo i sliten utstyrsel med ögonfransar som såg ut att leva ett eget liv, förlåt om jag skrämde er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0