Dags att knoppa?

Eller??
Ja naglarna blev bajs iallafall..^^
Orkade inte göra klart (ledsade helt enkelt) så just nu ser dom ut som nånting en mimare skulle haft..
Hälften svart hälften åt helvete!

Fan jag borde verkligen gå och lägga mig..
Men det sunda förnuftet försvann nog samtidigt som nagellacksångan letade sitt upp i min näsa!
Vi säger så iallafall och skippar det faktum att jag antagligen är född utan..
Om inte annat så försvann det nog för jävligt länge sen ;D

OM ni tittar på annat än min tunga på stackars Bajsen så kan ni ju se ett annat exempel när jag sket i att göra klart naglarna, men va fan, orka?? (och tro inte på hennes bambiögon, innan så har det varit hon som har attackerat mig^^)



Lick it, lick it real good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0