Varför?

Ja varför?
Varför kan jag inte somna som vanligt folk för??
Kanske för att jag inte är vanlig?
Vanlig är nog det sista jag är trots att jag bara är som vilken jävla Svensson som helst..?

Alkohol, droger och kriminalitet har kretsat i mitt liv, inte av mig personligen (ja förutom alkohol då och då), så jag ser inget negativt i att vara en Svensson..
Jag vet för mycket om hur det kan vara att inte vara det!
Det kommer nog dröja mååååånga år innan det blir villa, volvo och vovve men det har sina anledningar.
Otrohet, våld och allt sånt skit sätter sina spår och hos mig så är dom jävligt djupa och jag jobbar dagligen med att skotta i grus för att fylla upp dom.
Döm mig om ni vill, jag vill säga att jag inte bryr mig men det gör jag..

När jag blir stor, då vill jag bli en Svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0