Two down, one to go!

Ja kvällens serier såklart!
Tisdagar 21:00 - 22:55 och onsdagar 21:00 - 21:55 sitter jag som fastklistrad framför dumburken!
Ja om jag inte har något bättre för mig..
Som om det brukar hända??

Men som sagt, bara en serie kvar för den här dagen och sen ska jag fanimej försöka få lite sömn!
Brist på den varan för tillfället och om jag vill hålla ångan uppe till helgen så är det dags att beställa hem lite nytt!
Men det känns inte som att det borde vara så svårt att få ordning på det idag.
Att bli jagad av flygande isbjörnar och ruskigt snabba pingviner samtidigt som man kånkar omkring på en barnvagn gör en tröttare än vad man kan tro!
(Ja jag tänker skylla på det istället för att erkänna att jag bara är lat och trött!)

Men ååååh..
Jag skulle fan behöva duscha också!
Har världens jävla fårarsle i bakhuvudet som inte lär ge sig utan en liter balsam..
Skrapa bort pälsen på benen också så att jag inte misstas för en dude nästa gång det är dags att träna också kanske?
Okey det var inte så farligt som jag trodde.
Kan ju vara betydligt mycket värre såhär års, hört talas om vinterpäls?

Nej glo klart på burken innan duschen!

Så lång-kalsong! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0